פינוי גג אסבסט - בחינם!
למשכירים את הגג לSunshine energy

פינוי גג אסבסט מסרטן ומסוכן בחינם
למשכירים את הגג ל- Sunshine Energy.

יש לכם גג אסבסט מסוכן ומסרטן ? אין בעיה! משכירים את הגג לסאנשיין אנארג'י, נהנים מהכנסה חודשית נוספת וקבועה – ופינוי הגג? על חשבונינו!

ב-Sunshine Energy פיתחנו מסלול מיוחד לבעלי עסקים, בתים משותפים ומפעלים, אשר בהם עדיין מותקן גג אסבסט מסרטן ומסוכן – והם נמנעים מההחלפה שלו עקב העלויות הגבוהות הכרורכות בכך.

בסאנשיין אנרג'י אנו נפנה את האסבסט עבורך, ונתקין מערכת סולארית מתקדמת במקום – לא הון ראשוני מצידך. אנו מלווים עסקים ובעלי בתים בכל שלבי התהליך ונותנים מענה מלא – כולל טיפול באישורי בניה, הביורוקרטיה מול הרשויות ורשות החשמל, תכנון ותחזוקה של המערכת הסולארית לעסק ומימון הפאנלים.

ב-Sunshine Energy אנו פועלים מתוך אמונה שהעסקאות הטובות ביותר הן אילו שבהן כולם מרוויחים – פינוי אסבסט מסרטן ומסוכן, והתקנה של פאנלים המייצרים אנרגיה ירוקה ללא זו הזדמנות עבורינו לעשות טוב לכולם. אנו נעשה הכל על מנת לתת לך את התוצאות הטובות ביותר, ולתת את התרומה הכלכלית והסביבתית המקסימאלית – אנו מאמינים שזו הדרך לעצמאות אנרגטית, שיפור איכות הסביבה ושגשוג כלכלי.

השכרת הגג ל-
Sunshine energy

ללא מקדמה, ללא תשלומים מהכיס שלך.
ללא תשלום עבור המערכת או פינוי גג האסבסט
  • ללא השקעת הון מצידך
  • תחזוקת המערכת מתבצעת על ידינו ללא עלות
  • המערכת נשארת בבעלות Sunshine energy
  • אפשרות לרכישת המערכת בכל עת
הכי פופולארי

גג סולארי - שלוש סיבות פשוטות למה:

השכרת הגג למערכת סולארית - הרווח שלך

חסכון בהוצאות

חשמל היא אחת ההוצאות הקבועות המשמעותיות בעסקים רבים. מערכת סולארית איכותית מפחיתה את חשבון החשמל ואת הוצאות העסק
מערכת סולארית מסחרית - אנרגיה ירוקה

תרומה סביבתית

יש סיפוק אדיר בלדעת שאתה תורם אנרגיה ירוקה ולא מזהמת, ובכך עוזר לשמור על איכות הסביבה למען העתיד של כולנו

גגות סולאריים

שקט נפשי לשנים קדימה

עם אחריות יצרן ארוכת טווח לצד הצוות המקצועי והמסור של Sunshine Energy – אתה יכול להיות בטוח לטווח הארוך שיש לך הכנסה קבועה ויציבה מהשמש.

כל הסיבות לבחור ב-Sunshine Energy

0 שקל בלבד
ויש לך מערכת סולארית​

סאנשיין אנרג'י לוקחת על עצמה את עלויות ההתקנה והתפעול של המערכת, ולך נשאר רק להנות מהחיסכון וההכנסה הנוספת שהגג שלך מייצר עבורך.

ללא הפרעה לניהול העסק

אנחנו בעלי עסק כמוך, ומבינים את הבעיתיות בשיפוץ מבנה שיכול לפגוע בתפוקת העבודה.

אנו ב-Sunshine energy עושים הכל כדי למזער את הרעש, הליכלוך וחוסר הנוחות בזמן התקנת הפאנלים הסולארים כדי ליצור מינימום הפרעה לעבודה השוטפת שלך.

כל הבירוקרטיה עלינו

אתה יכול להיות שקט – מהרגע שנתחיל לעבוד ביחד – אנו נהיה הכתובת היחידה שלך בכל הנוגע לגג הסולארי.

סאנשיין אנרג'י תטפל בכל מה שצריך כדי שלך יהיה גג סולארי במחיר הטוב ביותר, ובמהירות האפשרית מול הרשויות.

אנו נטפל עבורך בכל הביורוקרטיה מול רשות החשמל, ועדות תכנון ורשויות מקומיות וכל אישור שידרש.

תרומה לסביבה.

מערכות אנרגיה סולאריות אינן מפיקות חומרים מזהמי אויר ואינן פולטות פחמן דו חמצני, וכשהן ממוקמות על גגות בניין ההשפעה הסביבתית שלהן מינימאלית.

נסיון בפרוייקטים מורכבים

הצוות הייחודי שלנו כולל מומחים מתחום החשמל ואנרגיה הסולארית לצד מהנדסי בניין וקבלני ביצוע מנוסים מאפשר לנו למקסם את הפוטנציאל השמש בגג שלך – גם אם נדרש חיזוק מבני, אישורי בניה ועוד. הכל נעשה תחת קורת גג אחת ולא ע"י קבלני ביצוע חיצוניים שאינם מחויבים אליך כלקוח.

מי אנחנו?

כחלוצים בתחום האנרגיה הסולארית והמתחדשת בישראל, צברנו ידע, נסיון ושיטות עבודה יחודיים המאפשרים לנו ביצוע פרוייקטים מורכבים של התקנת מערכות סולארייות לעסקים, פאנלים סולארים לתעשיה וגגות סולאריים באיזורים חקלאיים – כולל חיזוק מבנים במידת הצורך. הנסיון והיידע הייחודים שלנו מאפשרים לנו ביצוע פרוייקטים מתקדמים, ולהבטיח ניצול מקסימאלי של השטח לשיפור הפקת החשמל של המערכת ותחזוקה של גגות סולאריים לאורך זמן.
לצוות שלנו נסיון מוכח בהקמה אופטימאלית של מערכות סולאריות – שממקסמות את הרווחים וההכנסה הפוטנציאלית לבעלי העסקים מן השמש.